Bisdom verzendt informatiefolder Bisdombedevaart 2014

10 oktober 2013

Deze week verzendt het bisdom naar alle parochies en parochiekernen informatie over de bisdombedevaart 2014. “Het is de vierde bisdombedevaart en we hopen dat velen mee zullen gaan. We hopen de komende tijd velen te kunnen interesseren voor deze mooie reis,” aldus de reisorganisatie.

• Voor belangstellenden is er een folder met meer informatie en een aanmeldstrook.
  • Aanmelden kan ook via de website van Pelikaan Reizen, logistiek partner van het bisdom voor deze reis.
  • In een brief van bisschop Liesen nodigt de bisschop belangstellende pelgrims uit om mee op reis te gaan in de voetsporen van de zalige paus Johannes Paulus II.
  • Tijdens informatiebijeenkomsten wordt meer informatie gegeven over de bedevaart.
  • De reisorganisatie hoopt dat ook mensen met een kleine beurs mee zullen reizen met deze bisdombedevaart en wil met parochies en caritas instellingen samen een diaconaal initiatief coördineren

Contact en aanmelden
Zie voor meer informatie en om aan te melden voor deze bisdombedevaart de website van Pelikaan Reizen

Voor praktische vragen over de reis:
Pelikaan Groepsreizen & Incentives
Haveneind 2
4761 BZ Zevenbergen
Contactpersoon:
Rod Szalkay
T 088 7354550
groepsreizen@pelikaanreizen.nl

Het voorbereidende team van de bisdombedevaart bestaat naast bisschop Liesen uit vicaris Paul Verbeek, secretaris-generaal Ben Hartmann, communicatieregisseur Daphne van Roosendaal.

Zij zijn bereikbaar via:
E bisdombedevaart@bisdombreda.nl.