Informatiebijeenkomsten bisdombedevaart (Made)

31 januari 2014

Op donderdag 30 januari verzorgde Pelikaan Reizen een informatiebijeenkomst over de bisdombedevaart naar Polen (18-25 oktober 2014). De bijeenkomst vond plaats in de Heilige Bernardus kerk in Made en werd verzorgd door Gijs Beekhuizen van Pelikaan.

Parochies die deel willen nemen aan de bedevaart kunnen contact opnemen met Pelikaan Reizen voor een informatiebijeenkomst. Samen met het pastoraal team wordt dan een bijeenkomst verzorgd. Pelikaan Reizen vertelt over het reistechnische gedeelte en de inhoud van het programma.

Uitgebreide toelichting
Het programma wordt dag voor dag doorgesproken. Annelies Kievit van Pelikaan Reizen, die samen met Gijs Beekhuizen tekent voor de presentaties in de parochies, vertelt hierover: “We lichten het programma van de bedevaart uitgebreid toe aan de hand van mooi beeldmateriaal.”

Alle ruimte voor vragen
Tijdens de informatiebijeenkomsten kunnen alle vragen worden gesteld aan de medewerkers van Pelikaan. Er is alle ruimte voor het beantwoorden van vragen. “Over het algemeen wordt er enthousiast gereageerd op het programma,” vertelt Annelies, “maar ook de prijs valt in goede aarde.” Deelnemen aan de achtdaagse bisdombedevaart kost € 598 per persoon (o.b.v. tweepersoonskamer, toeslag éénpersoonskamer: € 140 p.p.).

Organiseer nu een informatiebijeenkomst
Voor parochies die deel willen nemen aan de bisdombedevaart zijn deze maanden een goed moment om een informatiebijeenkomst te houden. Zeker voor parochies die met deelnemers uit de eigen regio gezamenlijk met een bus als groep willen reizen. Inschrijven kan tot 1 juni 2014.

Meer informatie
Neem voor een informatiebijeenkomst over de bedevaart contact op met Pelikaan Reizen (contactpersoon Rod Szalkay) T 088 7354550, E groepsreizen@pelikaanreizen.nl

Vraag de informatiefolder aan bij het bisdom van Breda via E bisdombedevaart@bisdombreda.nl, T 076 5223444 (ochtenden)

Informatiebijeenkomsten m.m.v. Pelikaan Reizen
De volgende informatiebijeenkomsten m.m.v. Pelikaan Reizen vinden plaats op:

• 3 februari Bergen op Zoom: bijeenkomst met een inleiding van mgr. Liesen. De bijeenkomst begint om 20.00 uur (inloop vanaf 19.30 uur) en vindt plaats in de Gertrudiskerk, Grote Markt 10 te Bergen op Zoom.
  • 4 februari Breda: bijeenkomst met een inleiding van mgr. Liesen. De bijeenkomst begint om 20.00 uur (inloop vanaf 19.30 uur) in de ontmoetingsruimte van de Michaelkerk, Hooghout 67, 4817 EA Breda.
  • 6 maart Steenbergen. De bijeenkomst begint om 19.00 uur in de Vredeskerk, Magnoliastraat, Steenbergen.
  • 10 maart Zevenbergen. De bijeenkomst begint om 19.30 uur Bartholomeushuis, Markt 19, Zevenbergen.

Zie voor meer informatie de pagina over de bisdombedevaart 2014 op deze website.

Beeltenis van Johannes Paulus II in Czestochowa die zijn handen openend uitstrekt naar de bisdombedevaartgangers uit het bisdom Breda.