Kanselmededeling inschrijving bisdombedevaart

17 mei 2011

Omdat op 1 juni formeel de inschrijving voor de bisdombedevaart naar Padua en Assisi sluit, biedt het bisdom van Breda een kanselmededeling aan voor parochies. Bisschop Van den Hende zal nog steeds meereizen met de bisdombedevaart. De bisschop wordt per 2 juli bisschop van Rotterdam, maar zal nog enige tijd met het bisdom van Breda verbonden blijven, totdat een nieuwe bisschop wordt benoemd.

De kanselmededeling kan worden voorgelezen in de weekendvieringen.

Parochies die interesse hebben in een informatiebijeenkomst met Pelikaan Reizen, kunnen daarvoor contact opnemen met Pelikaan Reizen via T 088 7354550, E groepsreizen@pelikaanreizen.nl.

Kanselmededeling bisdombedevaart

Van 22 tot en met 29 oktober 2011 vindt de bisdombedevaart plaats naar Padua en Assisi. Inschrijven is nog mogelijk tot 1 juni.

Op de bisdombedevaart gaan we op weg in de voetsporen van de heilige Franciscus van Assisi en de heilige Antonius van Padua met de vraag: ‘Heer, wat wilt Gij dat ik doe?’ Dit was de vraag die de heilige Franciscus van Assisi stelde. Door de Bijbel open te slaan en biddend te lezen kwam hij tot een antwoord.

De parochies en parochianen in het bisdom worden van harte uitgenodigd mee te gaan op deze inspirerende pelgrimstocht!

De achtdaagse bedevaart kost € 595 per persoon (op basis van een tweepersoonskamer). Aanmelden kan via Pelikaan Reizen: T 088 7354550 en via internet www.groepsreisopmaat.nl/bisdombreda.

Voor vragen kunt u bellen met het bisdom (T 076 5223444). Het bisdom heeft ook een apart emailadres: bisdombedevaart@bisdombreda.nl.